piątek, 6 kwietnia 2012

trochę o mnie - Ada

Hej! Mam na imię Adrianna, ale wszyscy mówią na mnie po prostu Ada. Urodziny obchodzę 30 września (w Dzień Chłopaka).♥ Czym się interesuję? Hmm, to jest trudne pytanie. Właściwie nie mam żadnego oryginalnego hobby. Wydaje mi się, że jestem przeciętną nastolatką, aczkolwiek nie kocham zakupów i nie piszczę na widok szpilek. Lubię tańczyć. Nie wiążę z tym żadnej przyszłości, ponieważ tylko przez rok uczęszczałam na zajęcia taneczne. Fotografia i modeling - to coś co lubię! Kocham jeść♥ Lubię ćwiczyć, uprawiać aktywny tryb życia, spędzać czas ze znajomymi, pływać, jeździć na rowerze, rolkach. W dzieciństwie malowałam, ale teraz średnio mi to wychodzi. Mam bujną wyobraźnię. Z reguły jestem otwarta i pozytywnie nastawiona do życia. :) Lubię poznawać nowych ludzi, zdobywać nowe doświadczenia. W towarzystwie osób dorosłych bywam nieśmiała. Uczę się języka angielskiego od 5 lat. Kocham podróże i wycieczki. ♥ Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest geografia. Kocham oglądać filmy komediowo-romantyczne (typowe dla nastolatek :>). Moim idolem jest Maciej Musiał! ♥ W przyszłości chciałabym zostać...


To taka mała namiastka mnie. Poznacie mnie lepiej w następnych postach. :)


~Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz