piątek, 6 kwietnia 2012

Karolina :)

Hejka :)

Jestem Karolina. Na drugie imię mam Weronika i urodziłąm się 4 maja 1997 roku :>
Interesuję się fotografią i grą w tenisa ziemnego. Trenuję tą dyscyplinę od 5 lat :)
Teraz opowiem trochę o moim dzisiejszym dniu :)
Wstałam o 8 (zazwyczaj jeżeli mam wolne to wstaje później :p) i pierwsze co to włączyłam komputer :)
Pogadałam z Adą na skajpaju, a potem pojechałam na obiad :)
Musiałam jechać z tatą do jakiegoś banku, ale zostałam w aucie na parkingu i  siedziałam przez 45 minut >.< grrrrr...
Później szybko do domu spakować się i do cioci.
Międzyczasie focus, a właściwie cukiernia  :)
Zachciało nam się jeść, a obok była pizzeria, więc jakby można było ją ominąć :D
Teraz siedze już w domu, wcześniej zjadłam kawałek tortu i wypiłam szampana, a później umalowałam jajka :)
Dobra, kończę :>

Dobranoc :3


~Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz